Filip Spurný

Master's thesis

Analýza zákaznické spokojenosti vybrané lékárny

Analysis of the Customer Satisfaction of a chosen pharmacy
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjistit vztah mezi jednotlivými zkoumanými faktory ovlivňujícími spokojenost zákazníka, a právě onou spokojeností. Dále je zkoumán index Net Promoter Score a taktéž vliv jednotlivých zkoumaných faktorů na něj, čímž jsou získány podklady k zodpovězení výzkumných otázek. Na základě zjištění nabytých v teoretické části a konzultací s vedením zkoumaného podniku, je dáno dohromady …viac
Abstract:
The master's thesis aims to examine the intricate relationship between diverse factors influencing customer satisfaction and the subsequent impact on the Net Promoter Score index. The study, which gathered insights from theoretical research and consultations with the management of the investigated business, meticulously identified 10 potential factors influencing customer satisfaction. This exploratory …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
  • Vedúci: Radek Tahal
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91739