Bc. Petra Peřtová

Diplomová práce

Vliv komunikace na pozitivní vnímání značky

The influence of communication on the positive perception of brands
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena převážně na komunikaci se zákazníky. První teoreticko – metodologickou část tvoří čtyři hlavní kapitoly. První z nich popisuje marketing jako celek a definuje některá tvrzení hlavních představitelů marketingu. Druhá kapitola zmiňuje komunikaci jak v marketingu, tak v PR a představuje nové poznatky v této oblasti. Následující kapitola charakterizuje vývoj budování značky …více
Abstract:
The thesis concerns communication with customers. The theoretical and methodological section consists of four main chapters. Within the first of them marketing in general is described, and some marketing personalities statements are defined. The following chapter concerns communication in marketing and PR and new findings in the mentioned fields. The third chapter deals with brand development and used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Ing. Renata Chudáčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní