Vliv komunikace na pozitivní vnímání značky – Bc. Petra Peřtová
Bc. Petra Peřtová
Diplomová práce
Vliv komunikace na pozitivní vnímání značky
The influence of communication on the positive perception of brands
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena převážně na komunikaci se zákazníky. První teoreticko – metodologickou část tvoří čtyři hlavní kapitoly. První z nich popisuje marketing jako celek a definuje některá tvrzení hlavních představitelů marketingu. Druhá kapitola zmiňuje komunikaci jak v marketingu, tak v PR a představuje nové poznatky v této oblasti. Následující kapitola charakterizuje vývoj budování značky …víceAbstract:
The thesis concerns communication with customers. The theoretical and methodological section consists of four main chapters. Within the first of them marketing in general is described, and some marketing personalities statements are defined. The following chapter concerns communication in marketing and PR and new findings in the mentioned fields. The third chapter deals with brand development and used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lijqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Ing. Renata Chudáčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Alexandra Mandová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu v současné české společnosti
Andrea Lukešová