Marketingová komunikace firmy Moravian Premium Care – Bc. Adrian Hutyra
Bc. Adrian Hutyra
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Moravian Premium Care
Marketing Communication of Moravian Premium Care Company
Anotace:
Tématem této práce je marketingová komunikace s důrazem na nástroje marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci u firmy Moravian Premium Care a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Pro vyhodnocení stavu současné marketingové komunikace jsou použita data ze sekundárních a primárních zdrojů. První část bakalářské práce se věnuje teoretickým východiskům …víceAbstract:
The topic of this thesis is marketing communication with an emphasis on marketing communication mix tools. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication at Moravian Premium Care and to suggest possible improvements in this area. Data from secondary and primary sources are used to evaluate the current state of marketing communication. The first part of the bachelor thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/zni7r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Felicia Hašková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova