Vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů – Bc. Jaroslav Pazdera
Bc. Jaroslav Pazdera
Bachelor's thesis
Vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů
Influence of advertisement on the selection nutritive products of adolescents
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů. Teoretická část pojednává o vlivu reklamy, která často ovlivňuje chování mladistvých při nákupu potravin. Také se zabývá historií reklamy a jejím historickým vývojem, reklamou zaměřenou na děti a dospívající, psychologií reklamy zaměřenou na děti a dospívající, vybranými druhy masmédií a jejich charakteristikou …viacAbstract:
The Bachelor thesis deals with the influence of advertisement on the selection nutritive products of adolescents. The theoretic part concerns adolescents influence of advertisement during selection of nutritive products. It also concerns history of advertisement and historic development, advertisement focused on adolescents, psychology of advertisement focused on adolescents, selected types of masmedia …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rx9mc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedúci: Mgr. Radim Slaný
- Oponent: PhDr. Mgr. Jitka Slaná Reissmannová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Health Education
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Miroslav Šebesta -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Využití sales promotion pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY
Aleš KEPÁK