NÁVRH ZNAČKY A GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ OBCHODNÍCH TISKOVIN (MALÉ FIRMY) – Jakub ŘÍHA
Jakub ŘÍHA
Bakalářská práce
NÁVRH ZNAČKY A GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ OBCHODNÍCH TISKOVIN (MALÉ FIRMY)
PROPOSAL FOR A BRAND GRAPHIC TRADE PRESS (SMALL BUSSINES)
Anotace:
Pro zpracování mé bakalářské práce jsem zvolil téma "Návrh značky a grafické zpracování obchodních tiskovin (malé firmy)". Vybral jsme si naší rodinnou firmu "MotoRi" která se zabívá prodejem a servisem motocyklů, skůtrů a čtyřkolek. Pro firmu jsme zpracoval jednotný vizuální styl přizpůsobený novému prodejnímu prostoru. Vizuální styl by měl působit seriózně a profesionálně ve svém oboru, taktéž musí …víceAbstract:
As my bachelor work I created a branding for small company of my parents who sale and repair motorcycles . I chose this topic because I wanted to improve my skills in my branch of study. I designed a new brand which includes logo and business stationery for example business cards, letterhead, envelope, catalogue, invoice and many more.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. akad. mal. František Steker
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘÍHA, Jakub. NÁVRH ZNAČKY A GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ OBCHODNÍCH TISKOVIN (MALÉ FIRMY). Plzeň, 2015. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”.
Yulia Rezaeva -
Grafický design jako nástroj pro vytvoření vlastního stylu a identifikaci značky
Jan Žídek -
Design firemní identity
Jan Růžička -
UX/UI design jako nástroj pro zlepšení produktu
Matvey Shestakov -
Design svatebních tiskovin
Kristina Kotasová -
Jednotný vizuální styl
Martina Mezerová -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková