Kristýna HORNOVÁ

absolventská práce studenta CŽV

LEKCE MUZIKOTERAPIE PRO DĚTI S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA ZAMĚŘENÉ NA UVOLNĚNÍ

Music therapy lessons for children with autism spectrum disorders focused on relaxation
Abstract:
Tato závěrečná práce se věnuje vlivu muzikoterapie na děti s poruchou autistického spektra. Zda lze muzikoterapií docílit uvolnění u dětí s PAS. Teoretická část je rozdělena na několik kapitol, které čtenáře seznámí s poruchou autistického spektra a oborem Muzikoterapie. Dále je zde několik odborných poznatků o muzikoterapii pro děti s autismem. Praktická část má za cíl zjistit, jaké metody a techniky …more
Abstract:
This final thesis is devoted to the effect of music therapy on children with autism spectrum disorders. Whether music therapy can achieve relaxation in children with ASD. The theoretical part is divided into several chapters that introduce the reader to autism spectrum disorder and the field of Music Therapy. In addition, there is some expert knowledge about music therapy for children with autism. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Marie Černíková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORNOVÁ, Kristýna. LEKCE MUZIKOTERAPIE PRO DĚTI S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA ZAMĚŘENÉ NA UVOLNĚNÍ. Plzeň, 2024. závěrečná práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

celoživotní / field:
. / Studium v oblasti pedagogických věd se zaměřením na speciální pedagogiku pro učitele MŠ a vychovatele