Theses 

Program budování loajality společnosti Volvo Truck Czech s.r.o. – Ing. Tomáš Tuč

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Ing. Tomáš Tuč

Diplomová práce

Program budování loajality společnosti Volvo Truck Czech s.r.o.

Anotace: Práce analyzuje prostředí a navrhuje plán pro vybudování programu loaja-lity zákazníků společnosti Volvo Truck Czech s.r.o. Cíl spočívá především v propojení teoretických a praktických poznatků chování zákazníka, jeho rozdělení a následná aplikace a začlenění do CRM společnosti.

Abstract: Thesis analyze environment and design a plan for building customer loyalty programme for Volvo Truck Czech. The aim is to combine theoretical and practical knowledge concerning customer behaviour, its classification and subsequent application and implementation into CRM of the company.

Klíčová slova: Zákazník, značka, marketingová komunikace, hodnota pro zákazníka

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 9. 2008
  • Vedoucí: Ing. Martina Maštálková

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 17. 2. 2019 19:19, 7. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz