Jana Feťková
Diplomová práce
Digitálna marketingová stratégia
Digitální marketingová strategie
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem digitální marketingové strategie pro vybranou firmu, realitní kancelář - FOK, sro Prešov. Cílem diplomové práce je analýza a vymezení nejefektivnějších způsobů a možností propagace firmy na internetu a to s důrazem na charakter firmy a na specifika trhu s nemovitostmi. V diplomové práci je použita SOSTAC metoda pro co nejefektivnější naplánování digitální marketingové …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the digital marketing strategy for the selected company -- a real estate agency called F.O.K., s.r.o. Prešov. The main objective of theoretical part is to analyze and define the most effective ways and means of company's promotion on the Internet with an emphasis on character of the company and the specifics of the real estate market. SOSTAC method is applied to find the …víceAbstract:
Diplomová práca sa zoberá návrhom digitálnej marketingovej stratégie pre vybranú firmu, realitnú kanceláriu -- F.O.K., s.r.o. Prešov. Cieľom teoretickej časti diplomovej práce je analýza a zadefinovanie najefektívnejších spôsobov a možností propagácie firmy na internete a to s dôrazom na charakter firmy a na špecifiká trhu s nehnuteľnosťami. V diplomovej práci je použitá SOSTAC metóda pre čo najefektívnejšie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40740
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40740
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová