Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris – Tereza Nejezchlebová
Tereza Nejezchlebová
Master's thesis
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Analysis of the credibility of Brand Finance and Inter Brand ranking performed on the example of L´Oréal Paris trademark valuation
Abstract:
Diplomová práce se věnuje srovnání výsledků ocenění označení L'Oréal Paris společnosti L'Oréal S.A. pomocí znaleckého ocenění a hodnot zveřejněných společnostmi Brand Finance a Inter Brand. Cílem práce je testování důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand a jako zástupců konzultanských společností věnujících se oceňování označení. V práci bude podrobněji srovnána metodika těchto společností …moreAbstract:
The main topic of the diploma thesis is the comparison of the evaluation of brand L'Oréal Paris owned by L'Oréal company by the financial evaluation approaches versus rankings publicised by Brand Finance and Inter Brand representing global consultant companies. The goal is to analyze the credibility of Brand Finance and Inter Brand rankings as the examples of companies which publicize global brand …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44776
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2015
- Supervisor: Pavel Svačina
- Reader: Veronika Mičáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEJEZCHLEBOVÁ, Tereza. \textit{Analýza důvěryhodnosti \c tebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/074lr2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44776
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Finance a účetnictví / Finance
Theses on a related topic
-
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand Management
Petr Fíla -
Brand building : zásady a principy budování ochranné známky na příkladu televize Prima family
Oksana Kapinos -
Theoretical and Practical Aspects of Brand Building
Valeriia Kachanovska -
Metody finančního ocenění značky
Roman Skalický -
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Jana Kucírková -
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Monika Harantová -
Psychologická analýza marketingové komunikace značky kvality KLASA - ocenění zemědělských a potravinářských produktů.
Klára Janečková