Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris – Tereza Nejezchlebová
Tereza Nejezchlebová
Diplomová práce
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Analysis of the credibility of Brand Finance and Inter Brand ranking performed on the example of L´Oréal Paris trademark valuation
Anotace:
Diplomová práce se věnuje srovnání výsledků ocenění označení L'Oréal Paris společnosti L'Oréal S.A. pomocí znaleckého ocenění a hodnot zveřejněných společnostmi Brand Finance a Inter Brand. Cílem práce je testování důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand a jako zástupců konzultanských společností věnujících se oceňování označení. V práci bude podrobněji srovnána metodika těchto společností …víceAbstract:
The main topic of the diploma thesis is the comparison of the evaluation of brand L'Oréal Paris owned by L'Oréal company by the financial evaluation approaches versus rankings publicised by Brand Finance and Inter Brand representing global consultant companies. The goal is to analyze the credibility of Brand Finance and Inter Brand rankings as the examples of companies which publicize global brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2015
- Vedoucí: Pavel Svačina
- Oponent: Veronika Mičáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEJEZCHLEBOVÁ, Tereza. \textit{Analýza důvěryhodnosti \c tebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/074lr2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44776
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand Management
Petr Fíla -
Brand building : zásady a principy budování ochranné známky na příkladu televize Prima family
Oksana Kapinos -
Theoretical and Practical Aspects of Brand Building
Valeriia Kachanovska -
Metody finančního ocenění značky
Roman Skalický -
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Jana Kucírková -
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Monika Harantová -
Psychologická analýza marketingové komunikace značky kvality KLASA - ocenění zemědělských a potravinářských produktů.
Klára Janečková