Jan Vítek

Master's thesis

Jak hospodářský cyklus ovlivňuje investice do krásy?

How does business cycle influence investments in beauty?
Anotácia:
Práce ověřuje lipstick efekt předpovídající růst prodejů kosmetiky během ekonomické recese. Analýza je provedena na datech divize DPGP společnosti L'Oréal ČR s.r.o. za období 2005-2009 pro Českou a Slovenskou republiku. Pro Českou republiku se existence lipstick efektu podařilo prokázat, ačkoliv výsledky regresních modelů nejsou robustní a je třeba k nim přistupovat kriticky. Dále bylo dokázáno, že …viac
Abstract:
The goal of this thesis is to empirically test the lipstick effect which predicts growth in sales of cosmetics during the economic recession. The analysis is based on data for the period 2005 -- 2009 from DPGP division of L'Oréal ČR s.r.o. for the Czech and Slovak market. Even though, the results acquired from regression models are not robust and should be approached critically, the existence of lipstick …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedúci: Petr Houdek
  • Oponent: Pavel Potužák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/64875