Bc. Thi Nam Binh Ninhová

Master's thesis

Humor a erotika v TV reklamě

Humour and Erotica in TV Advertising
Abstract:
Tato práce se zabývá tématem "Humor a erotika v TV reklamě". Práce se blíže věnuje kombinaci apelů humoru a erotiky u ne zcela tradičních produktů. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají tuto kombinaci v televizních reklamách a jestli mají nějaký vliv na jejich nákupní chování. V teoretické části je definován samotný pojem reklama, ale jsou zde také zasezeny historické kontexty …more
Abstract:
This diploma thesis is dealing with the topic "Humour and erotica in TV advertising". Above all it focuses on the use of the combination of humour and erotica appeals in advertising on not so traditional products. Aim of this thesis is to find out how consumer perceive the use of mentioned appeals combination in TV advertising and if it has any impact on their purchasing behaviour. The theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ninhová, Thi Nam Binh. Humor a erotika v TV reklamě. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe