Bc. Thi Nam Binh Ninhová
Master's thesis
Humor a erotika v TV reklamě
Humour and Erotica in TV Advertising
Abstract:
Tato práce se zabývá tématem "Humor a erotika v TV reklamě". Práce se blíže věnuje kombinaci apelů humoru a erotiky u ne zcela tradičních produktů. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají tuto kombinaci v televizních reklamách a jestli mají nějaký vliv na jejich nákupní chování. V teoretické části je definován samotný pojem reklama, ale jsou zde také zasezeny historické kontexty …moreAbstract:
This diploma thesis is dealing with the topic "Humour and erotica in TV advertising". Above all it focuses on the use of the combination of humour and erotica appeals in advertising on not so traditional products. Aim of this thesis is to find out how consumer perceive the use of mentioned appeals combination in TV advertising and if it has any impact on their purchasing behaviour. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ninhová, Thi Nam Binh. Humor a erotika v TV reklamě. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Reklama jako součást života
Karel Fiedler -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Sex and Britishness in 'The Thin Blue Line'
Romana Beránková -
Naprosto nepřípustné, ale velmi úspěšné: Pornografie, erotika a sex ve veřejném diskurzu po roce 1989.
Veronika Lengálová