Online marketingová komunikace společnosti Evobus Česká republika – Bc. Andrea Pelcová
Bc. Andrea Pelcová
Diplomová práce
Online marketingová komunikace společnosti Evobus Česká republika
Online marketing communication of Evobus Czech republic
Anotace:
Tématem diplomové práce je online marketingová komunikace společnosti EvoBus Česká republika s.r.o. Obsahem práce je analýza současného stavu online marketingové komunikace společnosti a následný návrh na zlepšení a efektivnější využití do budoucna. Závěrečná práce se skládá z teoretické a praktické části.Teoretická část vychází z odborné literatury a tvoří odborná východiska pro část praktickou. Vysvětluje …víceAbstract:
The Topic of Diploma thesis is Online marketing communication of company EvoBus Czech republic. The content of the thesis covers Analyses of current situation of online marketing communication in mentioned company and following draft for Improvements and more effective application in the Future. The final theses consists of two basic elements: Theoretical and practical part. The theoretical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik
Název
Vložil
Vloženo
Práva