Online marketingová komunikace společnosti Evobus Česká republika – Bc. Andrea Pelcová
Bc. Andrea Pelcová
Master's thesis
Online marketingová komunikace společnosti Evobus Česká republika
Online marketing communication of Evobus Czech republic
Abstract:
Tématem diplomové práce je online marketingová komunikace společnosti EvoBus Česká republika s.r.o. Obsahem práce je analýza současného stavu online marketingové komunikace společnosti a následný návrh na zlepšení a efektivnější využití do budoucna. Závěrečná práce se skládá z teoretické a praktické části.Teoretická část vychází z odborné literatury a tvoří odborná východiska pro část praktickou. Vysvětluje …moreAbstract:
The Topic of Diploma thesis is Online marketing communication of company EvoBus Czech republic. The content of the thesis covers Analyses of current situation of online marketing communication in mentioned company and following draft for Improvements and more effective application in the Future. The final theses consists of two basic elements: Theoretical and practical part. The theoretical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PELCOVÁ, Andrea. \textit{Online marketingová komunikace společnosti Evobus Česká republika}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/07tf37/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Implementace metod Search Engine Optimalization a analýza klíčových slov ve vědecko-technických článcích
Ondrej Chudáčik
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights