PR komunikace Telco divize společnosti Samsung – Libuše Vlachová
Libuše Vlachová
Diplomová práce
PR komunikace Telco divize společnosti Samsung
PR communication of Samsung's Telephone division
Anotace:
Diplomová práce se zabývá PR komunikací Telco divize společnosti Samsung v České republice. Cílem diplomové práce je identifikace klíčových PR nástrojů užívaných v praxi Telco divizí společnosti Samsung, jejich analýza, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje či dalších PR nástrojů pro zkvalitnění komunikace. Teoretická část diplomové práce obsahuje úvod do PR, popis strategického PR procesu, charakteristiku …víceAbstract:
Diploma thesis is concerning the PR communication of Samsung's Telephone division in the Czech Republic. The target of the diploma thesis is to identify key PR tools used in practice by Telephone division of Samsung, analysis and evaluation of those tools together with recommendation of future development for further improvement of the communication quality. The theoretical part includes: introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26166
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Kristina Hlaváčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26166
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Lenka Burianová -
Finanční analýza společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Barbora Vasakova -
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Michal Košťál -
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
Tereza Pužíková -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
Projekt zlepšení online marketingové komunikace společnosti SVĚT PLODŮ s.r.o. se zaměřením na slovenský trh
Michaela Pavlíčková -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová