Jaroslava Dohnalová

Master's thesis

Brand management regionálních značek

Brand Management of Regional Brands
Abstract:
Práce je primárně zaměřena na posouzení komunikace značky kvality Klasa. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy značka, brand management, region, regionální značka a další pojmy, které jsou s tématem spjaty. Praktická část se zabývá hodnocením brand managementu zkoumané značky, její známosti a důvěry. Práce dále přináší pohled na rozhodovací procesy zákazníků v souvislosti se značkou Klasa. Výsledky …more
Abstract:
The thesis is primarily focused on an evaluation of the communication of the Klasa quality brand. In the theoretical part there are definitions of terms like brand, brand management, region, regional brand and other terms connected with the topic of the thesis. The practical part is concerned with an evaluation of brand management of the studied brand, its awareness and trust. The thesis also brings …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2012
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Denisa Bilohuščinová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33443

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Management