Srovnání komunikačních kampaní cílících na děti ve vybraných státech – Bc. Lenka Košťálová
Bc. Lenka Košťálová
Master's thesis
Srovnání komunikačních kampaní cílících na děti ve vybraných státech
Comparison of children targeted communication campaigns in selected countries
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačních kampaní cílících na děti. Cílem práce je srovnat skladbu a vedení komunikační kampaně konkrétního produktu podniku zaměřené na děti ve dvou vybraných zemích, které se liší svoji kulturou. V teoretické části jsou objasněny pojmy komunikace a komunikační kampaň. Je vymezen dětský spotřebitel i problematika s ním spojená. Charakterizovány jsou typické …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the problem of communication campaigns directed to children. The aim of the thesis is to compare the composition and conduction of communication campaigns of concrete Ferrero’s product directed to children in two selected countries differing by their culture. In theoretical part are clarified concepts of communication and communication campaign. There are also stated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j6by7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
History, culture, and politics of English speaking countries (USA, the United Kingdom), Cultural studies. Specific areas: Today’s politics in USA; American national culture and cultural diversity
Jan Tichý -
Genderová diverzita a podniková kultura v podnicích Rako, a.s. a Brano group, a.s.
Monika Malá -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Denisa Václavíková -
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
Petra Kredatusová -
Marketingová komunikace firmy Emco spol. s r.o. na zahraničních trzích
Lucie Šrámková -
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Patrick Poborský -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum (spotřebitele)
Lucie Slabyhoudová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Ho