Iveta Mužíková
Master's thesis
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Marketing research at chosen market
Abstract:
Práce pojednává o rozhodovacím procesu spotřebitele při výběru poskytovatele mobilních služeb. Jejím hlavním cílem je prostřednictvím empirického výzkumu zmapování hlavních faktorů, motivací a důvodů spotřebitelů vedoucí ke změně značky mobilního operátora a následné vyhodnocení a aplikace zjištěných informací na možné vylepšení stávajících marketingových programů mobilních operátorů. Teoretická část …moreAbstract:
Thesis discusses the decision making process of consumers in choosing brands of mobile phone service provider. Its main objective is an empirical research mapping the main factors, motivation and reasons leading consumers to change brands of mobile operator and the subsequent evaluation and application of the collected information on possible improvements to existing marketing programs for mobile operators …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Event marketing a jeho projekt inovace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE a.s.
Marek Chládek -
Návrh a implementácia ukazateľov pre campaign management v oblasti telekomunikácií
Peter Rakár
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights