Personální marketing (analýza období 3 let vybraného podniku) – Ing. Jan Hipp
Ing. Jan Hipp
Master's thesis
Personální marketing (analýza období 3 let vybraného podniku)
Personal Marketing (analysis of the selected period of 3 years of company)
Abstract:
My diploma work is focusing on personnel marketing. In this case in the theoretical part I concentrate at the new apprehension of staff, the role of personnel department, recruiting, choosing and remuneration of employees. In the practical part I was analyzing a 3 year period in the hospital in the German town Sonderhausen. I think it is very important to deal with the problematic of personnel marketing …viacAbstract:
Moja diplomová práca sa zaoberá personálnym marketingom, pričom som sa v teoretickej časti zameral najmä na nové vnímanie personálu, úlohu personálneho oddelenia, získavanie, výber a odmeňovanie zamestnancov. V praktickej časti som analyzoval trojročné obdobie nemocnice v nemeckom Sondershausene. Myslím, že je dôležité riešiť otázky personálneho marketingu v každom podniku, pretože len spokojní zamestnanci …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aj6ng/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Jiří Zahrádka
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Hodnotenie a odmeňovanie pracovníkov vo vybranej banke
Petra Karasová Miklo -
Analýza systému odmeňovania pracovníkov oddelenia správy pohľadávok
Tomáš Griger -
Systém motivovania a odmeňovania zamestnancov vo vybraných organizáciách bankového sektora v SR
Denisa Kamenská -
Marketingová strategie projektu Vyber správně
Štěpán Hartl -
EKONOMICKÉ ASPEKTY INOVACE VE SPOLEČNOSTI CHUTNY VYBER S.R.O.
Anna Panchenko -
„Firemni kriteria pro vyber novych zamestnanců"
Petra Červenková -
Analýza a výběr kritérií pro výběr ochranné vesty proti bodným zbraním
Lýdie Leová -
Výběr a příprava vhodné kontrolní tkáně pro IHC metody
Anna-Marie Hanyášová