Ludmila MOTÁŇOVÁ
Bachelor's thesis
Váha školních tašek u žáků 1. a 2. třídy ZŠ
School bags weight of children attending first and second year of primary school
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na váhu školních tašek dětí 1. a 2. třídy základní školy a jaké má váha tašky vliv na držení jejich těla.Abstract:
Work is focused on the weight of school bags of children attending first and second class of primary school and how does the weigh affect their poise.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Accessible from:: 24. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Zemánek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MOTÁŇOVÁ, Ludmila. Váha školních tašek u žáků 1. a 2. třídy ZŠ. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / Early childhood special education
Theses on a related topic
-
Školní taška
Kateřina KRUŠKOVÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights