Návrh komunikačního mixu kulturní organizace – Eva Hermannová
Eva Hermannová
Bakalářská práce
Návrh komunikačního mixu kulturní organizace
Designing Communication Mix in the Cultural Organization
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá interní i externí marketingovou komunikací kulturní organizace s převážně místním působením. Trh art marketingu je specifický svým využitím marketingového mixu a kulturní organizace musí rozpoznat správnou kombinaci jeho prvků, aby uspěla a naplnila požadavky svých zákazníků. Část práce se zaměřuje na marketingový výzkum formou dotazníku a skupinového rozhovoru a jeho výsledky …víceAbstract:
A thesis deals with internal and external marketing communications of cultural organization with mostly local activities. The market of arts marketing is specific for its usage of marketing mix and a cultural organization has to recognize a right combination of its elements to succeed and fulfil the customers´ demands. Part of thesis focuses on marketing research using a questionnaire and focus group …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91269
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Lucie Sobková
- Oponent: Martina Hoďáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Michaela Roháčková -
Komunikační mix vybrané značky
Tereza Hadynová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nikol Kajsturová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Nikola Koderová