Strategická analýza Coca-cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. – Veronika Skoumalová
Veronika Skoumalová
Bakalářská práce
Strategická analýza Coca-cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Strategic analysis
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. pro konkrétní odvětví nealkoholických nápojů. Strategická analýza je vypracovaná na základě identifikace vnějších faktorů a vnitřních zdrojů, které na ni působí a jejich následném zhodnocením. V teoretické části jsou blíže popsány jednotlivé analýzy. V praktické části jsou tyto analýzy konkrétně …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop a strategic analysis of the company Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. for specificly soft drink sector. The strategic analysis is based on the identification of external factors and internal resources that affect the company and their subsequent evaluation. The theoretical part describes the individual analysis in more detail. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86722
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Petra Štamfestová
- Oponent: Michele Stasa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86722
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová -
Finanční a strategická analýza společnosti Pilulka Lékárny, a.s.
Šárka Kocotová Knapová -
Strategická analýza firmy
Barbora Netolická -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Effectiveness of Red Bull’s Model of Football Clubs Sponsorship
Evgenii Bazanov -
Strategic Analysis of the Air Astana Company
Benazir Mansurova -
Strategic analysis of O2 Czech Republic a.s.
Tomáš Ježek