Strategická analýza Coca-cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. – Veronika Skoumalová
Veronika Skoumalová
Bachelor's thesis
Strategická analýza Coca-cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Strategic analysis
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. pro konkrétní odvětví nealkoholických nápojů. Strategická analýza je vypracovaná na základě identifikace vnějších faktorů a vnitřních zdrojů, které na ni působí a jejich následném zhodnocením. V teoretické části jsou blíže popsány jednotlivé analýzy. V praktické části jsou tyto analýzy konkrétně …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop a strategic analysis of the company Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. for specificly soft drink sector. The strategic analysis is based on the identification of external factors and internal resources that affect the company and their subsequent evaluation. The theoretical part describes the individual analysis in more detail. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86722
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2022
- Supervisor: Petra Štamfestová
- Reader: Michele Stasa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86722
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Strategická analýza firmy
Barbora Netolická -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová -
Finanční a strategická analýza společnosti Pilulka Lékárny, a.s.
Šárka Kocotová Knapová -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Finančná a strategická analýza spoločnosti Lidl Česká republika, v.o.s.
Lenka Fiorovantiová -
Strategická analýza Golf club Ostravice z.s.
Ondrej Hanuska -
Upton’s Model of RP: based on a research study into the current awareness of speakers and respondents of English
Miroslav Ježek