Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce – Veronika Dondová
Veronika Dondová
Bachelor's thesis
Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce
Activation methods in the selected teaching unit
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývala aktivizačními metodami ve vybrané výukové jednotce. V bakalářské práci jsem se zaměřila na tři aktivizační metody – pexeso, myšlenkovou mapu a stavebnici. Dále jsem popisovala, co je to autismus a jak s autistickými žáky můžeme pracovat. Cílem mé bakalářské práce bylo ukázat a popsat přípravy aktivizačních metod nejen pro intaktní žáky. Vybrala jsem tři aktivizační …moreAbstract:
This bachelor thesis dealt with activation methods in a selected teaching unit. In my bachelor thesis I focused on three activation methods – on a memory game, a mind map and a kit. I also described what autism is and how we can work with such autistic pupils. The aim of my bachelor thesis was to show and describe the preparation of activation methods not only for intact pupils. I have chosen three …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2024
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
- Reader: Jiří Šedivý, PhDr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DONDOVÁ, Veronika. \textit{Aktivizační metody ve vybrané výukové jednotce}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Institute of Education and Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/09ex7i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme:
Pedagogy for Teachers of Practical Training
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Výchova a vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra
Martin Dytrych -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra
Pavlína Charvátová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights