Začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole praktické: akční výzkum – Bc. Martina Řehůřková
Bc. Martina Řehůřková
Diplomová práce
Začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole praktické: akční výzkum
Integration of pupils with special educational needs at the practical primary school: the action research
Anotace:
Diplomová práce se zabývá začleněním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami základní školy praktické do kolektivu a zlepšením vztahů mezi těmito jedinci, jelikož právě schopnost začlenění do třídního kolektivu, kolektivu vrstevníků, napomáhá rozvoji schopnosti socializace. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První tři kapitoly vymezují teoretický rámec práce. Zaměřují na charakteristiku žáků se …víceAbstract:
The diploma thesis deals with integration of pupils with special educational needs at the primary practical school into the class team and improvement of relationships among these pupils because the ability to integrate into the class group, the peer – group, helps to develop the socialization ability. The thesis is divided into four chapters. Three of the chapters specify the theoretical framework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fkscr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Lenka Slepičková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Teaching English to Learners with Special Educational Needs
Jitka MELCROVÁ -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ