Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu – Bc. Markéta Koláčková
Bc. Markéta Koláčková
Bachelor's thesis
Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu
Ethics as an Obstacle for Companies to Apply Neuromarketing
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce s názvem Etika jako překážka firem v aplikaci neuromarketingu je poukázat na možnosti využívání nerumarketingových metod s ohledem na etické vnímání společnosti. Práce je rozdělena na čtyři části. První část se věnuje etice, morálce a jejich vnímáním, etickému kodexu a etice v marketingu. Druhá část se týká neuromarketingu. Historii jeho vzniku, jakým způsobem se využívá …moreAbstract:
The subject of this thesis titled Ethics as an Obstacle for Companies to Apply Neuromarketing is to highlight the possibilities of using neromarketings methods with regard to the ethical perception of the company. The work is divided into four parts. The first part deals with ethics, morality and their perception, ethics code and ethics in marketing. The second part relates neuromarketing. The history …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 7. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mh22l/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2016
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Etický kodex v Neuromarketingu
Marek Toman -
Neuromarketing: Koncept intuitivního marketingu
Simona Sciranko -
Veřejné mínění o etické stránce neuromarketingu
Pavla Jetelová -
Etika ako prekážka firiem v aplikácii neuromarketingu
Veronika Hanzelyová