PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě – Sabina Karásková
Sabina Karásková
Bakalářská práce
PPC reklama ve vyhledávačích a její využití v konkrétní firmě
PPC search advertising and its application in a specific company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá internetovým marketingem se zaměřením na PPC reklamu ve vyhledávací síti. Cílem práce je poskytnout aktuální souborný pohled na problematiku PPC kampaní a ukázat její využití v praxi. V teoretické části jsou rozebrány pojmy internetového marketingu, vyložen ucelený popis základních aspektů PPC reklamy ve vyhledávači a jednotlivé kroky jejího použití. V praktické části je …víceAbstract:
This thesis focuses on the internet marketing with attention on PPC search ads. The aim of this thesis is to provide a complete overview in the field of PPC campaigns and show its application in practice. The theoretical part describes terms of internet marketing, explicates coherent description of basic elements related to search engines paid ads and individual steps of its use. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73290
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Daniel Čupak
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73290
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Marketing ve vyhledávačích
Viktor Filip -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec