Bc. Miloš Kubal

Diplomová práce

Současné nástroje marketingové komunikace a jejich význam

Current Marketing Communications Instruments and their Importance
Anotace:
Práce se zabývá marketingovou komunikací jako nástrojem marketingového mixu. První kapitola shrnuje teoretické předpoklady a cíle marketingové komunikace. Další kapitoly obsahují studie jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a využití těchto nástrojů na internetu. V poslední kapitole jsou presentovány trendy moderní marketingové komunikace. Práce obsahuje případové studie soustřeďující se na …více
Abstract:
This thessis deals with marketing communication as a tool of marketing mix. First chapter summarizes the theoretical basis and goals for understanding marketing communications proceses. Other chapters are studies of individual communication tools and using these tools on the Internet. Trends of modern marketing are presented in the last chapter. The thessis includes case studies, that are focused on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 10. 2011
  • Vedoucí: Ing. Radka Olejárová
  • Oponent: Ing. PhDr. Viktor Červený

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS