Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy – Jiří Kyncl
Jiří Kyncl
Diplomová práce
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Visual communication, corporate identity and their influence on management of companies
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou vizuální komunikace a corporate identity ve vztahu k managementu firmy. Definuji základní termíny jako jsou komunikace, vizuální komunikace, firemní styl. Ve druhé části práce jsem sestavil jakýsi návod a soubor doporučení pro management zejména menších firem, který by jim měl pomoci orientovat se v problematice corporate identity a firemního stylu. Tato …víceAbstract:
In my diploma thesis I'm dealing with questions of visual communication and corporate identity in connection with company's management. At first I briefly characterize termins connected with this topic such as communication, visual communication, corporate identity. In the second part of my thesis I made a set of advices and recommendations for management of small companies, which should help them …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26762
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Libor Krsek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26762
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Význam komunikace v systému řízení podniku
Lucie Fabiánová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Veronika Zahradníková -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova