Jiří Kyncl

Diplomová práce

Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy

Visual communication, corporate identity and their influence on management of companies
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou vizuální komunikace a corporate identity ve vztahu k managementu firmy. Definuji základní termíny jako jsou komunikace, vizuální komunikace, firemní styl. Ve druhé části práce jsem sestavil jakýsi návod a soubor doporučení pro management zejména menších firem, který by jim měl pomoci orientovat se v problematice corporate identity a firemního stylu. Tato …více
Abstract:
In my diploma thesis I'm dealing with questions of visual communication and corporate identity in connection with company's management. At first I briefly characterize termins connected with this topic such as communication, visual communication, corporate identity. In the second part of my thesis I made a set of advices and recommendations for management of small companies, which should help them …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Libor Krsek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26762

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce