Marketingové aktivity agentury na hlídání dětí – Lucie Reisnerová
Lucie Reisnerová
Diplomová práce
Marketingové aktivity agentury na hlídání dětí
Marketing activities of a babysitting company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami agentury na hlídání dětí Baby Agency. Cílem mé diplomové práce je analýza současné marketingové strategie společnosti a doporučení, jak ji zlepšit. Práce je rozdělena do dvou částí. První část teoreticky popisuje oblasti marketingu, jako jsou marketingová strategie, marketingový mix služeb, marketing zaměřený na děti a mladistvé, metody marketingového …víceAbstract:
This thesis deals with marketing activities of the Baby Agency, a babysitting company. The aim of this thesis is to map current marketing strategies of the company and to recommend improvements. The thesis itself is divided into two parts. The first theoretical part describes specific sections of marketing, such as marketing strategies, marketing mix of services, communication targeting at children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48341
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Kristýna Havlíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48341
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Social media marketing
Tatiana Vatrushkina -
Marketingová kampaň Filharmonie Brno, zaměřená na děti z dětských domovů
Lenka Murasová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Internetové memy na ruské sociální síti Vkontakte se zaměřením na jejich využití zpravodajskou komunitou Lentač a na vzdělávacím kanále Obrazovač
Sergey Kharitonov -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Metodiky práce a způsoby komunikace v organizacích zaměřených na interkulturní práci s vietnamskou komunitou
Phuong Dung Nguyenová -
Aspekty a metody komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci při vědomí hospitalizovanými na jednotkách intenzivní péče
Michaela KLEMANOVÁ