Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti – Bc. Jindřich Slunéčko
Bc. Jindřich Slunéčko
Master's thesis
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Analysis of current methods of communication and design in the future
Abstract:
Diplomová práce má za cíl zjistit potřeby jednotlivých subjektů vstupujících do komunikace v prostředí podnikatelského subjektu. Zjištěné potřeby jsou v úvodu řádně zanalyzovány a je identifikováno, zda je na ně z hlediska informačního toku správně reagováno a způsob komunikace je účinný. Na základě zanalyzovaných komunikačních toků je navržen model nebo opatření, které zlepší komunikaci v budoucnu …moreAbstract:
This thesis aims to identify the needs of the parties entering into communication in the business entity. The needs are properly analyzed in the introduction is identified, whether it is for them in terms of information flow properly addressed and the method of communication is effective. Based on the communication flows zanalyzovaných a model or measure that will improve communication in the future …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/arocd/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLUNÉČKO, Jindřich. \textit{Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v~budoucnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/0ayiql/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová