Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti – Bc. Jindřich Slunéčko
Bc. Jindřich Slunéčko
Diplomová práce
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Analysis of current methods of communication and design in the future
Anotace:
Diplomová práce má za cíl zjistit potřeby jednotlivých subjektů vstupujících do komunikace v prostředí podnikatelského subjektu. Zjištěné potřeby jsou v úvodu řádně zanalyzovány a je identifikováno, zda je na ně z hlediska informačního toku správně reagováno a způsob komunikace je účinný. Na základě zanalyzovaných komunikačních toků je navržen model nebo opatření, které zlepší komunikaci v budoucnu …víceAbstract:
This thesis aims to identify the needs of the parties entering into communication in the business entity. The needs are properly analyzed in the introduction is identified, whether it is for them in terms of information flow properly addressed and the method of communication is effective. Based on the communication flows zanalyzovaných a model or measure that will improve communication in the future …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/arocd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová