Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu – Bc. Dana TOMANDLOVÁ
Bc. Dana TOMANDLOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu
Marketing research of consumer demand for select company
Abstract:
Moje závěrečná práce je zaměřena na provedení marketingového výzkumu spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu. Cílem této práce je nalezení preferencí, společných postojů a nákupních zvyklostí spotřebitelů a na základě získaných údajů charakterizovat cílového spotřebitele. Nejprve jsem uvedla definici marketingu, charakterizovala ho, popsala marketingový výzkum, dotazník a jeho tvorbu a volbu cílových …moreAbstract:
My final work is focused on making marketing research of consumer demand for select company. The aim of my thesis was finding preferences, common positions and buying habits of consumers and on the basis of acquired data characterize target group of consumers. First I noticed definition of marketing, characterized it, describe marketing research, questionnaire and its creation and a choice of target …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2008
Accessible from:: 18. 4. 2008
Identifier:
9102
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Marie Bunešová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMANDLOVÁ, Dana. \textit{Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/0b0fhz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TOMANDLOVÁ, Dana. Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 04. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2008 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Accounting and Financial Management
Theses on a related topic
-
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina
Jana Sheikh -
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková -
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Jaroslav NOVÁK -
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Nikola HANZLÍKOVÁ -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Iva KŘÍŽOVÁ -
Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu
Monika MINÁRECHOVÁ -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights