Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu – Bc. Dana TOMANDLOVÁ
Bc. Dana TOMANDLOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu
Marketing research of consumer demand for select company
Anotácia:
Moje závěrečná práce je zaměřena na provedení marketingového výzkumu spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu. Cílem této práce je nalezení preferencí, společných postojů a nákupních zvyklostí spotřebitelů a na základě získaných údajů charakterizovat cílového spotřebitele. Nejprve jsem uvedla definici marketingu, charakterizovala ho, popsala marketingový výzkum, dotazník a jeho tvorbu a volbu cílových …viacAbstract:
My final work is focused on making marketing research of consumer demand for select company. The aim of my thesis was finding preferences, common positions and buying habits of consumers and on the basis of acquired data characterize target group of consumers. First I noticed definition of marketing, characterized it, describe marketing research, questionnaire and its creation and a choice of target …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2008
Zverejniť od: 18. 4. 2008
Identifikátor:
9102
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Marie Bunešová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMANDLOVÁ, Dana. \textit{Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/0b0fhz/.
Jak správně citovat práci
TOMANDLOVÁ, Dana. Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Accounting and Financial Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina
Jana Sheikh -
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
Šárka Nováková -
Muži jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Jaroslav NOVÁK -
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Nikola HANZLÍKOVÁ -
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Iva KŘÍŽOVÁ -
Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu
Monika MINÁRECHOVÁ -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović
Názov
Vložil
Vložené
Práva