Porovnání komunikačních kampaní pro společnost Section – Vojtěch Čep
Vojtěch Čep
Bachelor's thesis
Porovnání komunikačních kampaní pro společnost Section
Comparison of Communication Campaigns for Section Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním komunikačních kampaní společnosti Section s.r.o. Cílem práce je porovnání jednotlivých komunikačních kampaní a zhodnocení jejich účinnosti. Dalším cílem je nabídnutí přehledu o marketingových metodách, které společnost využívá. Teoretické východisko uvádí problematiku marketingové strategie a marketingového mixu. Rozebírá nejpodstatnější části a definuje marketingové …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the comparison of communication campaigns of the company Section s.r.o. The aim of the work is to compare individual communication campaigns and evaluate their effectiveness. Another goal is to offer an overview of the marketing methods that the company uses. The theoretical basis presents the issue of marketing strategy and marketing mix. It analyzes the most important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČEP, Vojtěch. \textit{Porovnání komunikačních kampaní pro společnost Section}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/0b4lm1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights