Porovnání komunikačních kampaní pro společnost Section – Vojtěch Čep
Vojtěch Čep
Bachelor's thesis
Porovnání komunikačních kampaní pro společnost Section
Comparison of Communication Campaigns for Section Company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním komunikačních kampaní společnosti Section s.r.o. Cílem práce je porovnání jednotlivých komunikačních kampaní a zhodnocení jejich účinnosti. Dalším cílem je nabídnutí přehledu o marketingových metodách, které společnost využívá. Teoretické východisko uvádí problematiku marketingové strategie a marketingového mixu. Rozebírá nejpodstatnější části a definuje marketingové …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the comparison of communication campaigns of the company Section s.r.o. The aim of the work is to compare individual communication campaigns and evaluate their effectiveness. Another goal is to offer an overview of the marketing methods that the company uses. The theoretical basis presents the issue of marketing strategy and marketing mix. It analyzes the most important …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva