Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o – Monika Jelínková
Monika Jelínková
Bakalářská práce
Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o
Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o.
Anotace:
V mé závěrečné bakalářské práci, která mě název Analýza marketingové strategie ve společnosti Premium Fashion Brands jsem se rozhodla věnovat samotnému pojmu marketingová strategie, objasnění funkce a významu marketingové strategie a jeho charakteristiky. Sekundárním cílem mé práce je analýza teoretických principů teorie marketingu a analýza marketingové strategie zkoumaného subjektu. Výsledkem tohoto …víceAbstract:
In my final bachelor thesis entitled Analysis of Marketing Strategy at Premium Fashion Brands, I decided to devote myself to the notion of marketing strategy, clarification of the function and importance of marketing strategy and its characteristics. The secondary goal of my bachelor thesis is to analyze the theoretical principles of marketing theory and analyze the marketing strategy of the subject …víceAbstract:
V mojej záverečnej bakalárskej práci, ktorá ma názov Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands som sa rozhodla venovať samotnému pojmu marketingová stratégia, objasnenie funkcie a významu marketingovej stratégie a jeho charakteristiky. Sekundárnym cieľom mojej bakalárskej práce je analýza teoretických princípov teórie marketingu a analýza marketingovej stratégie skúmaného …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75843
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Patrik Bob
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75843
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Digital Marketing & Premium Brands - A study on Youngster’s Perspective
Krishnasingh Praveensingh Khatri -
Marketingová a komunikační strategie firmy Meridien CS, s.r.o.
Václav Venig -
Návrh na vylepšení marketingové strategie společnosti JUST CS, s r.o.
Eliška Mašková -
Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.
Jan Červenka -
Aplikace teorie moderní firmy v prostředí společnosti CS Mtrade,s.r.o.
Marek Vich -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Marketing strategy and communication of Red Bull Česká republika, s.r.o.
Martin Reindl -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková