Veronika Rozsívalová

Bakalářská práce

Vliv influencer marketingu na nákupní chování Generace Z

The Impact of Influencer Marketing on the Buying Behaviour of Generation Z
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá prozkoumáním vlivu influencer marketingu na nákupní chování generace Z, která je charakterizována jako digitálně zdatná a sociálně propojená populace. Vzhledem k jejich vysokému vystavení a interakci s digitálním obsahem, studie analyzuje, jak influencer marketing formuje jejich nákupní preference a rozhodování. Práce kombinuje teoretický rámec s empirickým výzkumem …více
Abstract:
This bachelor thesis explores the impact of influencer marketing on the purchasing behavior of Generation Z, characterized as a digitally proficient and socially connected population. Given their high exposure to and interaction with digital content, the study analyzes how influencer marketing shapes their purchasing preferences and decision-making. The work combines a theoretical framework with empirical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rozsívalová, Veronika. Vliv influencer marketingu na nákupní chování Generace Z. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace