Vliv influencer marketingu na nákupní chování Generace Z – Veronika Rozsívalová
Veronika Rozsívalová
Bakalářská práce
Vliv influencer marketingu na nákupní chování Generace Z
The Impact of Influencer Marketing on the Buying Behaviour of Generation Z
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá prozkoumáním vlivu influencer marketingu na nákupní chování generace Z, která je charakterizována jako digitálně zdatná a sociálně propojená populace. Vzhledem k jejich vysokému vystavení a interakci s digitálním obsahem, studie analyzuje, jak influencer marketing formuje jejich nákupní preference a rozhodování. Práce kombinuje teoretický rámec s empirickým výzkumem …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the impact of influencer marketing on the purchasing behavior of Generation Z, characterized as a digitally proficient and socially connected population. Given their high exposure to and interaction with digital content, the study analyzes how influencer marketing shapes their purchasing preferences and decision-making. The work combines a theoretical framework with empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rozsívalová, Veronika. Vliv influencer marketingu na nákupní chování Generace Z. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Současná média očima generace Z, Rozhodnutí
Dimitra Papadopoulu