Filip Knopp
Master's thesis
Zvyšování obchodní výkonnosti webu
Increasing business performance of website
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšování obchodní výkonnosti webu prostřednictvím optimalizace se zaměřením na uživatelský zážitek. Nezabývá se způsoby, jak přivést na webové stránky více návštěvnosti, ale jak uživatele na webu motivovat, přesvědčovat a pomáhat jim k dosažení cílů. Cílem práce je představit koncepci User Experience (UX) a Conversion Optimization (CRO). Dále navrhnout obecný …moreAbstract:
This thesis deals with the improving of website business performance through the optimization with a focus on user experience. Its concern is not how to accumulate more traffic to the website but rather how to motivate website users, persuade and help them achieve desired goals. The aim is to introduce the concept of User Experience (UX) and Conversion Optimization (CRO). Further on, to suggest a general …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45262
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: Michal Šebesta
- Reader: Michal Pařízek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
OTA: Web conversion optimization with the UX design solution
Karina Andrijivna Biben -
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek -
Teaching in Collaborative Virtual Reality: User Experience Optimization
Markéta Kučerová -
Výzkum a optimalizace v oblasti uživatelských parametrů 3D tisku písku na stroji ExOne S-Max
Michal Ševčík -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
Optimalizace vzdělávací webové stránky s využitím Google Analytics
Lukáš BUTTA -
Uplatnění nástrojů Google Analytics pro optimalizaci webových stránek
Petr Zbranek -
Optimalizace obchodní výkonnosti webové prezentace
Jan Stawarczyk