Marketingové aktivity HC Slovan Louny – Josef LAURICH
Josef LAURICH
Bakalářská práce
Marketingové aktivity HC Slovan Louny
Marketing activities of HC Slovan Louny
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problémy hokejového klubu Slovan Louny, který se potýká s nízkou návštěvností propagačních akcí klubu, a tudíž i s nízkým počtem potenciálních příznivců klubu. Cílem bakalářské práce byl návrh propagačních akcí/komunikačních nástrojů a jejich testování. Pro návrh marketingové komunikace bylo nejdříve nutné identifikovat dosavadní stav marketingové komunikace, propagačních …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the hockey club Slovan Louny, which is struggling with low attendance at the club's promotional events, and therefore with a low number of potential supporters of the club. The aim of the bachelor thesis will be to design promotional events/communication tools and test them. To design marketing communication, it is first necessary to identify the current state of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAURICH, Josef. Marketingové aktivity HC Slovan Louny. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková