Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio – Bc. Lukáš Žáček
Bc. Lukáš Žáček
Master's thesis
Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio
Comparative study of Czech and foreign web based project that supports a similar product portfolio
Abstract:
Nosným tématem práce je online marketing a jeho využití v automobilovém průmyslu. Z odborných pramenů je sestaven pohled na využití internetu ve firmách zabývajících se prodejem či výrobou osobních automobilů, optikou různých marketingových mixů. Mezi zákaznicky nejoblíbenější součást webových prezentací automobilek patří konfigurátory vozů, které poskytují zákazníkům ucelené informace o produktovém …moreAbstract:
The main topic of the thesis is an online marketing and its use in the automotive industry. From expert sources is assembled view of the use of the Internet in companies engaged in sale or manufacturing of cars, with optic of different marketing mixes. Car Configurators are among the most popular parts of manufacturer´s websites. They provide customers with comprehensive information on the product …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zeazo/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽÁČEK, Lukáš. \textit{Komparační studie českého a zahraničního webového projektu podporujícího obdobné produktové portfolio}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/0c2zd1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Web3 strategy for automotive brand
Tereza Pluhařová -
Pozice značky Škoda ve světovém automobilovém průmyslu: případová studie " Škoda na švédském trhu"
Anna Tomšová -
Pozice značky Škoda ve světovém automobilovém průmyslu: případová studie " Škoda na švédském trhu"
Anna Tomšová -
Význam značky pro komerční úspěšnost produktu na příkladu automobilového průmyslu a značky Škoda Auto
Martina Drábková -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategie vstupu firmy na francouzský trh prostřednictvím online marketingu
Michaela Důrková -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk