Adéla Sutnarová

Bakalářská práce

Výzkum spokojenosti zákazníků e-shopu Nature-Store

Customer Satisfaction Research in the Nature-Store e-shop
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem zákaznické spokojenosti konkrétního podniku a jejím cílem je pomocí korelační analýzy zjistit míru spokojenosti zákazníků a její výsledky prezentovat formou percepční mapy. Teoretická část za pomoci odborných zdrojů vymezuje důležité pojmy související se spokojeností zákazníka. Definuje zákazníka, jeho charakteristiky, samotnou zákaznickou spokojenost a možné …více
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is customer satisfaction research in a particular company and its goal is to use correlation analysis to determine the level of customer satisfaction and to present its result in the form of a perception map. The theoretical part defines key concepts related to customer satisfaction. It defines the customer, his characteristict, the customer satistfaction itself and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2021
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Dagmar Borovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82099

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management