Bc. Kristina Kovařčíková

Diplomová práce

Využití emocí v reklamě

Use of emotion in advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím emocí v reklamě a jejich vlivem pro efektivní marketingovou komunikaci. V teoretické části autorka charakterizuje emoce a jejich vliv na prožívání, chování a jednání osobnosti. Analytická část bude založena na rozboru vybraných reklamních kampaní zvolených z kategorie sociálního, kulturního nebo ekologického marketingu.
Abstract:
Diploma thesis examine utilization of emotions in advertising and their role in effective marketing communication. In the theoretical part of the work the author identifies emotions and evaluates the behavioral influences on an individual. The analytical part covers in depth range of advertising campaigns selected from social, cultural and ecological marketing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní