Integrace žáka s mentálním postižením do základní školy – Bc. Drahomíra Zemánková
Bc. Drahomíra Zemánková
Master's thesis
Integrace žáka s mentálním postižením do základní školy
Integration of Pupil with Intellectual Disabilities into Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá možnostmi vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v období povinné školní docházky, především integrací do základní školy běžného typu. Pojednává o charakteristice mentálního postižení, vymezuje základní pojmy a definice, které s touto problematikou souvisejí. Nedílnou součástí jsou kasuistiky integrovaných žáků.Abstract:
This thesis deals with learning opportunities of students with slight mental retardation in the period of compulsory attendance, especially the integration into the school ordinary type. Handles about characteristics of mental retardation, defines the basic terms and definitions related to this issue. Casuistry is an integral part of integrated students.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v8u5j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2011
- Vedúci: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová