Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a. s. – David Venený
David Venený
Bachelor's thesis
Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a. s.
The Analysis of the Marketing Acitivites of the Football Club FASTAV Zlin, a. s.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy sportovního marketingu, marketingového mixu ve sportu, rozebrány jednotlivé marketingové trendy s využitím v sociálních sítích a organizační struktura organizace. Praktická část zahrnuje představení fotbalového klubu, popis majetkové a organizační struktury …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing of the football club FASTAV Zlín, a.s. The theoretical part clarifies some basic terms dealing with marketing as such, marketing mix in the sport, trends in marketing using social media and the structure of the organization. The practical part includes a presentation of the football club, a description of the structure of marketing proprieties …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VENENÝ, David. \textit{Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/0cfv03/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Venený, David. Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a. s.. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Interakční styl trenérů mládeže FC Fastav Zlín
Petr ZAPLETAL -
Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín
Martina Kalinayová -
Komunikační plán FC FASTAV Zlín
Lukáš Pantálek -
Návrh strategie udržitelnosti tréninkového centra fotbalového klubu FC Trinity Zlín
Lucie HRUBÁ -
Analýza útočné fáze FC Fastav Zlín v mužské a dorostenecké kategorii ve fotbale
Tomáš POZNAR -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková