Online public relations významných českých firem – Bc. Vladimír Horák
Bc. Vladimír Horák
Master's thesis
Online public relations významných českých firem
Online public relations of significant Czech companies
Abstract:
Práce se zabývá problematikou online public relations v rámci sociálních sítí, kde je zkoumán způsob a míra využití těchto platforem pro firemní prezentaci, jakožto jedné ze složek marketingového a komunikačního mixu společnosti. Postupně jsou analyzovány jednotlivé profily, příspěvky (včetně obsahu) a vybrané části webové prezentace. V práci je popsán marketingový přístup k online public relations …moreAbstract:
This thesis analyses the use of social platforms in online public relations, where the focus is on the way and the rate of their engagement as a part of marketing and communications strategy of the company. The profiles, pages, web presentations, posts (including the content) are subsequently analysed. The thesis contains and explains the marketing approach to online public relations and the beginning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM5392
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁK, Vladimír. \textit{Online public relations významných českých firem}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/0cl15o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace na sociálních sítích subjektů Czech Roundnet a RC Neratovice
Dina Najmonová -
Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19
Jiří Staněk -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Specifika integrované marketingové komunikace firmy Harley-Davidson Czech Republic
Martin Heřmanský -
Marketingová komunikace golfového turnaje Czech Masters
Antonín Vajcík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights