Bc. Jana Nagyová

Master's thesis

Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách

Differences in Consumer Shopping Behavior in Different Cultures
Anotácia:
Vlastní zpracování se v práci zabývá nákupním chováním českých a polských spotřebitelů na trhu s outdoorovým vybavením. Cílem výzkumu je nalezení podobností a odlišností mezi spotřebiteli, což povede k výběru vhodné strategie. V teoretické části jsou uvedena základní východiska pro stanovení faktorů ovlivňujících spotřebitele v průběhu nákupního procesu se zaměřením na kulturu a její jednotlivé dimenze …viac
Abstract:
Author of this thesis focuses on shopping behavior of Czech and Polish consumers on an outdoor-equipment market. The aim of the research is to find similarities and differences between consumers, which will lead to a choice of suitable strategy. All fundamental points for determination of factors influencing consumers during their shopping proces - with main focus on cultur and its particular dimensions …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management