Názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností – Mgr. Lenka Kadlčáková
Mgr. Lenka Kadlčáková
Bakalářská práce
Názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností
Opinions of the teachers on inclusive education of student with communicative disability
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností. Hlavním cílem je poukázat na názory běžných a speciálních pedagogů, týkající se inkluzivního vzdělávání obecně a inkluzivního vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Ke zpracování této bakalářské práce byly použity následující metody a techniky: analýza odborného textu a legislativních …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with opinions of the teachers on inclusive education of student with communicative disability. The main aim is to show the opinions of regular and special teachers which are touching the topic of inclusive education generally and inclusive education of the student with communicative disability. For interpretation were used following methods and techniques: analysis of scholar …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xomt4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková